“Darbuotojai, dirbantys registratūroje yra mūsų veidas, todėl tikimės, kad šie mokymai paskatins naujų idėjų generavimą, geresnį darbuotojų įsitraukimą, taip pat procesų tobulinimą, kurie ypatingai svarbūs registratūros veikloje, o visa tai paskatins daugiau žmonių kreiptis pagalbos ir gauti kokybiškas paslaugas”, – sako Metodinio vadovavimo ir monitoringo skyriaus specialistė Evelina Pridotkienė.
Šiandien Vilniuje vyksta mokymai visų penkių RPLC filialų administracijos ir registratūros darbuotojams.
Jie skirti dar labiau pagerinti įgūdžius ir žinias, o taip visi kartu siekiame kokybiško besikreipiančiųjų aptarnavimo, norime išmokti bendrauti konfliktinėse situacijose ir spręsti problemas ir iššūkius, susijusius su registratūros darbu.
Tokie mokymai RPLC organizuojami pirmą kartą, siekiama didinti darbuotojų motyvaciją ir kartu pagerinti paslaugų RPLC prieinamumą.
Mokymus veda ”Grizlio metodas” direktorius Valentin Marinionok.